کلمات کلیدی

 

کرج آنلاین گروهی با تجربه و توانمند در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی همراه شماست.

کلمات کلیدی مناسب شانس بسیار زیادی جهت ظاهر شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو هنگام جستجوی مخاطبان به همراه خواهد داشت.

پیدا کردن کلمات کلیدی  جدید و ارزشمند یکی از قسمتهای سخت در بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو است.

کلمات کلیدی نحوه ایجاد پیوندها را تعیین می کنند .

از جمله تعیین انتخاب تاکتیک تا نحوه برنامه ریزی برای پیوند دادن آنها.

اشتباه رایج این است که تحقیقات کلمات کلیدی متوقف شود.

گاهی صاحبان کسب و کار وب سایت خود را دوباره طراحی می کنند یا با یک کمپین بازاریابی جدید به بازار می آیند.

آنها این کار را برای یک یا دو هفته انجام می دهند ، صفحات خود را به روز می کنند و سپس متوقف می شوند.

آنها فکر می کنند تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک کار تمام و کمال است.

در واقع ، این دقیقاً برعکس است. بهترین سئوکاران دائماً در حال تحقیق درباره کلمات کلیدی هستند.

تحقیقات کلمات کلیدی به چندین دلیل مختلف انجام می شود .

ولی دو دلیل اصلی رتبه بندی در گوگل و ایجاد محتوای مربوطه است.

کلمات کلیدی می توانند با گفتن دقیقاً آنچه افراد می خواهند بدانند بر اساس آنچه که جستجو می کنند الهام بخش شما باشند.

موارد انتخاب کلمه کلیدی :

شما باید هدف کلمه کلیدی و همچنین رقابت آن را درک کنید.

فرض کنید شما خدمات مشاوره می فروشید.

هزینه خدمات شما ممکن است در طول یک سال 10،000 دلار برای مشتریان باشد.

این کمی ماهیانه کمتر از هزار دلار است ، بنابراین دور از ذهن نیست اما هنوز هم نسبتاً گران است.

حال ، اگر رتبه “1” برای “نکات رایگان رشد کسب و کار” را دارید ، حدس بزنید چه نوع مخاطبی را جذب خواهید کرد؟

افرادی را که به دنبال چیزهای رایگان هستند می آورید!

این بدان معناست که آنها احتمالاً کارت اعتباری خود را در لحظه ورود به سایت شما تحویل نمی دهند.

این یک کلمه کلیدی می تواند ماهانه هزاران نفر را به سایت شما بفرستد.

با این حال ، این احتمالاً مخاطب اشتباه است ، بنابراین منطقی نیست که برای آن رتبه بندی کنید.

بهتر است کلمه کلیدی دیگری را انتخاب کنید حتی اگر این به معنای انصراف از 990 بازدید در ماه باشد.

به عنوان مثال کلمه کلیدی “بازاریابی محتوا” را بررسی کنید ،

وقتی می خواهید آن را وارد کنید ، می گویید: “وای! ببینید ، هر ماه 35000 جستجو می کند. این عالی است!”

چیزی که شما متوجه نیستید صدها و صدها بک لینک است.

 احتمالاً سالها طول می کشد تا حتی به فکر رتبه بندی در صفحه اول به عنوان یک سایت جدید باشید.

چرا؟

تجزیه و تحلیل رقابت

رقابت شدید است.

سایت ها در حال حاضر برای آن کلمه کلیدی در صفحه یک رتبه بندی می شوند.

این سایت ها مدتی در آنجا بوده اند ، شهرت زیادی دارند و گوگل می داند که آنها اطلاعات با کیفیتی را ارائه می دهند.

بدین ترتیب آنها این مکان را به دست آورده اند.

شما هنوز اعتماد گوگل را جلب نکرده اید و شما باید از رقبا پیشی بگیرید.

 

قصد جستجو

 

Google بارها و بارها به ما می گوید که هدف و قصد جستجو چه اندازه مهم است.

بیشتر افراد روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند.

به طور غیرقانونی ، این چیزی نیست که شما می خواهید انجام دهید.

به جای اینکه به آنچه افراد تایپ می کنند نگاه کنید ، باید سعی کنید آنچه را که آنها جستجو می کنند شناسایی کنید.

این همان چیزی است که “قصد جستجو” به آن اشاره دارد.

این تفاوت بین دریافت کمی ترافیک و درآمد واقعی است.

بیایید با یک سناریو اساسی کارها را شروع کنیم تا تفاوت را برجسته کنیم.

شما صاحب یک سایت شغلی هستید .

که از طریق جلب شرکت ها برای اجرای لیست های ارسال شغل در سایت خود درآمد کسب می کنید.

این بدان معنی است که شما باید صفحات شغلی را به خوبی رتبه بندی کنید .

این گونه ،افراد به  جای این که به جای دیگری بروند به سایت شما می آیند.

هرچه افراد بیشتری از طریق شما شغل پیدا کنند ، حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد.

ببینید با یک کلمه کلیدی مانند “مشاغل مهندسی” چه اتفاقی می افتد.

نتایج در همه جا وجود دارد!

برخی از آنها به مهندسان مکانیک اشاره می کنند ، در حالی که دیگران بر روی نرم افزار یا موقعیت های سطح ابتدایی تمرکز می کنند.

هدف در پشت هر جستجو کاملاً متفاوت است ، همان چیزی است که شما باید آن را مشخص کنید.

این کاربر دقیقاً به دنبال چه چیزی است؟

آنها به کدام نوع شغل مهندسی علاقه مند هستند؟

گوگل با مطابقت هدف جستجو با عبارتی که کاربر در نوار جستجو تایپ می کند ، به ما کمک می کند.

از دیدگاه شما ، مهم این است که شما محتوا ایجاد کنید.

و کلمات کلیدی را متناسب با هدف جستجوی کاربر انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانیم  تولید محتوا

 

نکاتی برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی

در اینجا نکات من برای انجام بهترین تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی آورده شده است:

 

از ابزارهایی برای کمک استفاده کنید:

بدون ابزارهایی که به شما کمک می کنند ، نمی توانید بهترین تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید.

ابزارهایی مانند Ubersuggest و Ahrefs بینشی در مورد رقابت شما ایجاد می کنند و زندگی شما را آسان تر می کنند.

معناشناسی را بفهمید:

این یک روش عالی برای یادگیری آینده تحقیقات کلمات کلیدی است.

اگر 15 بار کلمه کلیدی دقیق را وارد کنید ، گوگل چندان اهمیتی نمی دهد.

آنچه می خواهد مطابقت داشته باشد قصد است.

اگر یک کلمه کلیدی داشته باشید ، به احتمال زیاد گوگل 12کلمه کلیدی دیگر را پیدا خواهد کرد.

نیازی نیست هر جایگزینی را در آن قرار دهید.

اگر محتوای شما خوب باشد ، گوگل آن را برای شما انتخاب می کند.

 

هدف را بیاموزید:

شما باید هدف کلمه کلیدی را بدانید.

بدانید که تفاوت زیادی بین نوع خریدار در گوگل و آنچه محقق در گوگل قرار می دهد وجود دارد.

اگر محتوای شما به سوالی  پاسخ دهد ، خریدار نمی خواهید.

اگر محتوای شما چیزی به فروش می رساند ، شما یک محقق نمی خواهید.

 

جاسوسی از رقبا:

یکی از بهترین راه ها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی این است که ببینید رقبا چه کاری انجام می دهند و از آنها پیروی  کنید.

اگر شخصی برای کلمه کلیدی مورد نظر شما رتبه یک را دارد ، وارد ابزار تحقیق کلید واژه خود شوید .

آدرس URL وی را وارد کنید و ببینید با استفاده از فاصله کلمات کلیدی چه کلمات کلیدی را استفاده می کنند.

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

ترجمه و گزینش گروه کرج آنلاین

منبع:neilpatel.com