تولید محتوا

کرج آنلاین گروهی با تجربه و توانمند در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی همراه شماست.

 

 “محتوا پادشاه است.” احتمالاً شما تا حالا این جمله را شنیده اید:بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد ، و این مثل همیشه درست است.

چرا؟

زیرا یک کاربر گوگل وقتی نتیجه ای را پیدا می کند که به بهترین وجه نیازهای او را تأمین می کند خوشحال می شود.

هنگامی که شما “ماک و پنیر خانگی سریع و آسان” را گوگل می کنید ، گوگل تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه شما به نظر گوگل بهترین دستور تهیه ماک و پنیر خانگی است (که زمان کمی طول می کشد و مواد کمی استفاده می کند) در کل جستجو می کند.

گوگل تنها به دنبال فقط سریعترین دستور العمل ، یا فقط ساده ترین دستورالعمل نیست ،  گوگل سعی می کند دقیقاً همان چیزی را که شما درخواست کرده اید به شما ارائه دهد.

گوگل همیشه سعی دارد با هدایت شما به سمت بیشترین محتوایی که می تواند بیابد ، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد.

این بدان معناست که اولویت اول شما برای سئو خوب تولید محتوای عالی است.

سئو با مهارت های دیگر تفاوتی ندارد:

نتایج عالی حاصل تلاش زیاد است.

درست مثل اینکه بهترین بازاریابی در دنیا هم به شما در فروش یک محصول بد کمک نمی کند ، اگر محتوای با کیفیتی نداشته باشید ، سئو فوق پیشرفته بی فایده است.

عناصر محتوا

یک میلیون عنصر برای ایجاد محتوای با کیفیت وجود دارد. در اینجا چند مورد از مهمترین موارد را بازگو می کنم:

کیفیت

زمانی، ارسال یک مطلب با چند کلمه کلیدی استاندارد بود.

با ایجاد محتوای با کیفیت که واقعا مشکلی حل شود رتبه بندی سایت شما آسان می شود.

امروزه محتوا بسیار بهتر شده است .

بسیاری از مشاغل آنلاین وبلاگهایی دارند که از آنها برای ارزش افزودن سایت خود و رتبه بالاتر در گوگل استفاده می کنند.

ارائه مطالب عالی آسان نیست .

اما خبر خوب این است که شما همیشه از ابتدا نیازی به ایجاد محتوای خود ندارید.

شما می توانید مطالبی که  دیگران خلق کرده اند را به سادگی با افزایش ارزش، عمیق تر کرده و ارائه بدهید.

نکته اصلی این است که محتوای شما باید برای حل یک مشکل یا ارائه راه حل آن یا هر آنچه که مخاطب شما نیاز دارد مفید باشد.

اگر اینطور نباشد ، آنها سریعاً از صفحه شما می روند و به گوگل می گویند که محتوای شما مشکل کسی را حل نمی کند.

قصد

گوگل تأکید زیادی بر قصد دارد. گوگل می خواهد درک کند که جستجوگر وقتی چیزی را در نوار جستجو تایپ می کند ، به دنبال چه چیزی است.

آیا آنها می خواهند چیزی بدانند؟

آیا آنها سعی در خرید چیزی دارند؟

آیا آنها قصد گشت و گذار بدو ن خرید (window shopping) دارند؟

به عنوان کسی که محتوا خلق می کند ، باید این نکات را به خوبی درک کنید.

بروزرسانی

گوگل معیاری را تعیین می کند که نشان می دهد غالباَ ارسال مرتب محتوا به رتبه بندی گوگل کمک می کند.

با این حال ، ارسال محتوای جدید تنها یک راه برای به روز رسانی سایت است.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید انجام دهید تا به روزتر شود.

مرور و به روزرسانی محتوای سایت، رفع هرگونه پیوند شکسته و بروزرسانی های داده های قدیمی با آمار جدیدی که مرتبط تر هستند ، همه راههایی برای بهتر نشان دادن محتوای شما به گوگل است .

این امرنشان دهنده این است که هنوز هم شایسته جایگاه در صفحه اول است.

نکاتی برای ایجاد محتوای با کیفیت

نکاتی که برای ایجاد بهترین محتوایی که خوانندگان دوست دارند و گوگل نیز بر مهم بودن آن صحه گذاشته است .

هدف کاربر را بفهمید:

شما باید بدانید که وقتی مخاطب در صفحه شما قرار می گیرد ، می خواهد به چه چیزی برسد.

ایجادپروفایل برای مشتری:

شما همچنین باید بدانید که مخاطب شما کیست ، چه چیزی را دوست دارد ، چه چیزی را دوست ندارد و چرا در آنجا حضور دارد.

تفکیک کردن متن:

توجه مردم کوتاه است و نوشتن متن طولانی دیگر کاربردی نیست.

شما باید آن را با بسیاری از سرتیترها و تصاویر جدا کنید.

متن را کاربردی کنید:

هیچ چیز بدتر از خواندن یک محتوا و به دست نیاوردن هر آنچه برای انجام کاری نیاز دارید نیست.

محتوای شما باید کامل باشد ، اما همچنین باید به این سوال پاسخ دهد ، “حالا چه؟”

آیا خواننده با پایان یافتن مقاله شما ، هر آنچه را که لازم دارد ، خواهد داشت؟

 

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ترجمه و گزینش گروه کرج آنلاین

منبع:neilpatel.com